Indienen support ticket

Gebruik het support formulier hieronder om je tickets in te dienen. Doe dit in het Engels, kies een service type (uitleg hieronder).

  • Incident

    Kies 'Incident' als je snel hulp nodig hebt, bijvoorbeeld omdat je niet kan inloggen. We reageren binnen 1-2 uur, maar meestal sneller.

  • Service Request

    Kies 'Service Request' voor niet urgente support. Bijvoorbeeld hulp bij het maken van een blog of mailing etc. We reageren binnen 1-2 dagen.

  • Feature Request

    Kies 'Feature Request' wanneer je een bepaalde functionaliteit mist en die graag gerealiseerd wilt zien. Een feature Request dient goed omschreven te worden en wordt beoordeeld door het DMI-team. We reageren binnen 1-2 weken..

  • Bug

    Kies Bug als iets niet goed werkt maar je niet belemmert in het dagelijks gebruik. We proberen dit binnen een week op te lossen.

  • General Question

    Kies General Question als je een algemene vraag hebt over het DMI-ecosysteem.

Log-in met je DMI-ecosteem.nl account om toegang te krijgen tot jouw Support Portal

Scroll naar boven